Saturday, July 18, 2009

Cerita Zaman Kanak-kanak

Remember when you were kids di zaman2 tadika dolu2. Kalo x tadika pon skola rendah la. Ingat x game main lari dalam guni? Tipu kalo x ingat...huahuahua. My sister tadi kebetulan bercerita tentang zaman kegemilangannye di zaman kanak2 beliau. Nie kisah hidup beliau; "ko tau aku penah masuk game lari dalam guni dulu. aku menang nombor satu tau...(bangge:p). orang lain sume lompat2 aku sorang je lari. pastu kawan2 aku sume marah aku sebab aku lari. diorang kate aku main tipu. mane aci die lari....kitorang sume lompat."

Agak bangang la sebab da kate game 'LARI DALAM GUNI', asal lak xleh lari? Ha? Ha? Sape suroh diorang lompat dalam game 'LARI DALAM GUNI' bukan game 'LOMPAT DALAM GUNI'? Kan da kalah. Hahahaha.

Aku bosan, xde keje. Seronok merepek. K bye.

No comments:

Post a Comment