Friday, August 7, 2009

Back in Business!

First of all; thanks Kak Nisa for lending me your broadband. I need to validate my courses and I haven't write for quite a while.

Malas mahu berbahasa inggeris maka ayuhlah kite berbahasa melayu.

Back to UiTM...assignment BERTUBI-TUBI wehhhh!!!! Kelas tiap2 isnin sampai jumaat kol 8.30 pagi. Suatu idea yang sangat tidak bernas kerana kaum2 manusia berkos Art and Design nih terkenal dengan tido lewat so pagi pon bangun lewat la jugak. Pastu gi kelas tersengguk-sengguk cam tengah berzikir lak en. Nasib baik jadual tengah hari ada gap so leh bantai tido. Then malam stay up then the cylce goes on and on. Memule sem nih ok la sket, bile da nak spai middle sem gerenti tak tido ah. Teringak lak mase part one langsung x tido siapkan drawing final yang besar gedabak toh. Takpun assignment dawai yang dengan paksa relanye melukakan tangan2 kami yang bersih dan suci nih. Tapi tu part one, kini tiada lagi. Muahaha...

Anyways, lecturer sem nih ok la sket dari sem lepas. Harap leh banyak membantu dalam mengekalkan pointerku agar terus cemerlang, gemilang dan terbilang. Insyallah...
Duit pon dah banyak habis shopping kat shopping kompleks feveret Huan Yo dan Art Shop. MP DP sume nanti lah shopping. Maybe gi Tesco je kot, murah la sket.huhu.

Furthermore,(cewah...) hari tu celebrate besday Amerodden(salah eja kan?kan?) si kudut yang ke-19. Da tue da pakcik toh! Aku still muda lagi alhamdulillah:) Memandangkan ramai sangat membe besday bulan ogos aku x mampu nak bagi hadiah sebijik2 kat diorang sume. Maybe kat Peah bole kot sebab die pasangan lesbian secara sah aku:p. Adik aku aku bagi die seluar sukan kot sebab seluar sukan die slalu koyak. Tiap2 hari masuk acara lari berpagar kot aku pon x tau la adik aku nih. Begitu juga dengan sumber inspirasiku Mademoiselle Alizee Jacotey. Perancis tu jauh sangat so bukan setakat hadiah, wish pon x sampai.

Maka....

Kepada adikku Faiz dan rakan2 ku Peah, Amer, Ezul, Ainnur, Atin, Kina dan sesape je lah aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI JADI!!!!
.....hadiah beli sendiri.....


K Bye.

No comments:

Post a Comment