Saturday, August 29, 2009

Nak kuar x nak kuar? Ha? Ha?

Suppose to kuar bersama rakan2 dan taulan hari nih. Tapi perut ya rabbi ya rabbi, sakitnye. Xmo naik bas sebab gerenti nanti ade acara muntah-memuntah. Itulah penangan senggugut. I hate nyah! Penah jadi skali, da fobia dah. Xmo lagi dah...waa...:(. Padahal aku yang plan nak kuar g shooting, last2 aku yang x pegi. Sangat bangang. Tapi xpe, aku da siap order McDonald's kat diorang. Smalam siap mimpi McD lagi weh. Haha. X cukup dengan tu, lagu Om Shanti Om xleh benti main kat kepala aku. Shah Rukh Khan sangat comel dalam cite tu.haha. Tetibe nak tengok cite Kuch2 Hota Hai plak, camne? So malam tadi tido pon tido mati, bangun kol 10. Plan konon nak bangun awal, tapi hampeh. Aku skang mengalami masalah x dengar alarm. Sangat bahaya. Alert! Alert! Rekod bangun lambat gi kelas makin bertambah!
Level lak sunyi sepi x ramai orang. Bilik aku tinggal aku sorang. Aku x tau mane pegi Kak Nisa menghilangkan diri. Suke camtu. Skang si Gilew masih terbongkang kat katil Kak Su x reti2 nak bangun. Bangun la weh!

K bye.

No comments:

Post a Comment